Petad sångare i band

För några år sen var escape the fate mitt absolut favorit band. Men senare åkte sångaren Ronnie Radke in i fängelse och avgick såklart från bandet.
Men de bytte ist ut sångaren och det blev ett helt annat band!

De flesta andra kan tyvärr bytas ut utan att det märks lika mycket (escape the fate har bytt ut så gott som alla)
Men byter man sångare så är det inte samma band och jag kunde inte längre lyssna på dom.. Varför byter man inte namn? Eller startar ett nytt band??
Man kan inte byta ut lady gaga mot en annan och fortf kalla henne lady gaga?
DET ÅR SAMMA SAK!

Och anledningen varför det här kommer upp igen är för nu byter DEAD BY APRIL ut sin sångare. Jag bryr mig inte om DBA men man kan inte göra så och ha kvar bandet. Det är en skam.....


Sångaren är tyvärr det mesta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0