ååååå skratt

åååå jag gillar inte de här gråten i halsen attackerna ! När man börjar gråta för man är glad, för minsta lilla på tv, men man är även nära att börja gråta för allt annat med. Som att
 
 
 
"Åååå jag är tjock och jag kommer aldrig bli smal igen!" - Den händer mig ofta.
 
 
Och, att kolla på MTV.. "Ååå jag vill oxå vara i L.A... Och jag kommer aldrig bli smal igeeeeeen"
 
Sen skrattar man åt sig själv.. Ofta samtidigt som man är gråtfärdig! Gråter och skrattar. Jag är så dålig på att gråta.. 
 
 
Föresten ! Igår kände jag första rörelsen. Och utanpå med. Jag satt i soffan och hade handen på magen, så "donk" . aa donk, så kändes det... 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag älskar dig <3

2013-04-14 @ 10:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0