Mitt liv in turkey

Ja ni, mitt liv ser just nu ut såhär: Jag bor i Avsallar Turkiet, jobbar på en restaurang på stranden heeela dagarna, 09.30-ca 20.00. Dom jag jobbar med pratar bara turiska och tyska så nu mera gestelerar jag och låter mm hm o sånna ord.
Det är jävligt varmt och jag lovar man har sand överallt eftersom man arbetar på stranden med med att få folk att lägga sig så sina stolar! Vilket inte är så svårt..
På jobbet kan man gå och röka fritt, dricka te hela dagarna och jobba för fan inte för mkt. Nee jag jobbade på och tydligen jobbade jag för snabbt. Så numera jobbar jag, sätter mig på stranden, jobbar, röker lite osv.

Mina arbetskläder? Jaduvad jag vill, shorts och magtröja kanske passar dagens väder..
Skulle jag även få någon att vilja ha kläder tjänar jag extra eftersom jag skickar upp dom till familjens klädesaffär.

Igår innan arbetspasset slutade satte jag mig och söp med Hollendare. Har nu lovat att jag ska åka dit och vi ska på hardstylefestival! Sedan försvann den ena och dom skulle flyga hem imorse så vi får hoppas han hitta hem.. thihi.

Ne nu får vi se vad vi möter för spännande idag. Det är ju bara gamla tyskar eller ryssar här faktiskt.. Inga i Sofias ålder.. Nenenene! Blev överlycklig när det kom några Danskar...

Ner i sanden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0