Käre dagbok blabla simple

Gokväll!
Sitter på funderarbänken..
Vill bara prata men vem ska jag prata med? Folk sover eller orkar inte höra helt enkelt.
Ibland är man bara negativ, ne man mår piss men man vill inte erkänna det för man vill inte vara bitter.
Skulle bara vilka babbla på om dom senaste veckorna helt, vart lite jobbiga faktiskt om man får erkänna sånt. Nu vill jag babbla ut om dom utan att någon dömmer eller ömkar. Kanske bara snacka på för att få ordning på allt i huvudet. Är så skapligt förvirrad att vardagligt prat blir svamligt.
Skriver bara på!
Jag är i onda cirkeln! Det jag försöker göra rätt går fel, och ju mer fel som går desstu mer fel jag gör. För att jag anstränger mig och blir helt stel i tankar prat kropp allt.
Känns som jag inte beteer mig normalt. Har jag tappat mitt normala jag?
Egentligen, vem bryr sig ens om en negativ blogg i internet havet.
Jag vill bara ligga i en säng, lyssna på min spelningslista , kolla upp i taket och bara snacka, bara prata på om ingenting alls. Kanske om lysstjärnor i taket för att det är fortf kallt att titta på dom riktiga. Eller prata och den andra faktiskt lyssnar, lyssnar på ett annat sätt.
Härligt.
Ne fastnar i fel personer, fastnar i alla personer. Har panik så istället frsöker jag klättra upp på folks axlar.. obekvämt..
Kanske man vill gråta för att det är lättare? Lättast att bara släppa på trycket .
Men nej gråta är svårt, och man behöver reda upp saker, inte bara ändra lufttrycket ett tag
Nej vet inte vad jag snackar om

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag vet. Jag vet så jävla väl.

2012-06-17 @ 23:34:28
URL: http://fridaelenius.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0