Im such a loser

Snark. Mitt liv, mitt liv är en komedi.
Vi bör starta en Serie : Sofias liv.
Jag vaknade upp med foten i bajs i min säng igår, säger inte det tillräckligt? Det är ANDRA GÅNGEN! Vem händer det ens en gång?? Tini är sjuk så jag blev inte arg.. Blir bra snälla!! Första gången var det vår katt i ununge som lagt en diarre hög i min säng..
Jag skadar mig jämt, jag råkar alltid säga fel saker. Som : Oj jag råka spy i min mun men jag svalde det igen..
Vem säger sånt?
Jobb! Vad ska jag göra med mitt liv?!?! Jag vill ha en säkerhet. Orkar inte strö jobba hit å didt längre. Men man får inga bra jobb utan utbildning, och jag kommer leva så jävligt länge..
ååå jag är avundsjuk på lyckade människor.
Hade jag vetat vad jag ville hade jag gjort det. Men jag vet ingenting.
På nya året har jag hunnit:
Brutit handleden
Som visade sig vara en nerv ikläm.. Vart inne på sjukhus 3 ggr!!
Har sagt upp mig,
min hund har blivit sjuk
jag har lyckas gråtit mer än  vad jag skrattat tror jag.
Okej, nya tag.. låååååång suck...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0