Bruten handled, check!!

Japp! jag haar gått omkring i 2 dagar med en bruten handled. Bröt den då i backen efter ett olyckligt fall med huvud o på arm, tackar för hjälm men fort ont i nacken, o armen såklart haha. roliga var att efter fallet ville jag ta det lugnt ner o inte forts i svart backe.. Så tänkte gena över till annan backe, hamna offpist i råa skogen! kul som fan var det. Så jag åkte offpist med nybruten handled, check! det vissste jag förstås inte men är stolt nu haaha.
Iaf, hade jävligt ont då men tänkte stukning, sen var man full resten av kvällen o dagen efter. Men idag, nykter.. Fan vad ont de gör, visst är det svullet? Tror alla trodde jag överdrev, tänkte jag med äsch det är säker inget men åke in tillslut idag. Allt gick sjukt fort! skrev in mig, 2 min blev hämtad av s syster, kände, 2 min senare kom läkaren, kände : troligtvis blabla, hörde inte, tänkte han tror säker oxå det är stukning. 2 min remiss till röntgen, gick direkt dit, vänta ett par min efter foto. Läkaren kom: Ja du har en fraktur. jag flina i tro att han skämtade, varför skulle han? han kolla allvarligt på mig, ja en fraktur men benet ligger bra så det blir gips 3 v.. jahapp! O jag kan bara skratta för det är typiskt mig!! Så nu ligger jag här med gipsad höger och allt tar lång tid. bara skriva detta inlägg med en arm, o dessutom vänstern... suuuck! svårare än vad man tror, bara borsta tänderna eller torka sig är as svårt haha. jaja hellre arm än ben, ben är jobbigare, mkt jobbigare, så är glad! puss o kram snar tillbaaks i stan. köra 45 mil för bara jag har körkort, dom hjälper mig växla;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0