Hoppsan

Nu när jag är kär i någon som får mig så glad så kan jag inte låta bli att undra vad jag tidigare tänkt med. Jag visste väl att man ska vara lycklig med den man är tillsammans med, men jag kan omöjligt vetat vad lycka var eller att jag kunde ha ett fungerande förhållande. Bara skakar på huvudet för mig själv..
Jag var helt säker på att jag aldrig skulle vara så kär igen.
Fast det är jag, eller ärligt talat kärare. Vilket jag inte trodde gick.

Men nu är det så och snabbt gick det!
Inte trodde jag heller att någon av den manliga rasen skulle kunna förstå mig heller, men helt plötsligt känner jag mig väldigt okomplicerad!
Ja.. Kärlek är som triss, plötsligt händer det! Och du kammar hem storvinsten!
Så tack då Andreas, du är min miljon;)<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0