En Kväll i April

Fyfan vad mycket vädret gör! Har varit på sånt himla bra humör i flera dagar! Känns SÅ bra!
Igår hade vi super kul! Jag, Elle, Sanna och Chip tog en öl på G. Egentligen var det inget speciellt, utan vi ville bara vara sociala. Men vi skrattade och hade riktigt kul!
Sen när vi lämnade puben och väntade på skjuts hade Sofia lite överenergi så höll på att busa med en staty, vilket var fantastiskt kul! Må man vara 22år men det är nästan ännu roligare då att vara busig!
Vi var inte fulla, vi var bara på väldigt bra humör!
Sedan åkte vi upp till statoil och handla, stod och riktigt flabba och skratta åt ingenting så folk undra nog om vi var påtända haha.
Sedan när vi åkte hem fick Sanna för sig att sno blomjord utanför en affär. Jag höll på att avlida! Jag skrattade så jag höll på att kissa på mig.
Hon sprang, hämtade en påse, jag ropar HOPPA IN I BILEN!
Hon springer tillbaka och hämtar en till påse, HOPPA IN SANNA! Skrek jag samtidigt som jag skrattade förfullt. Ja hon slängde sig in på mage i baksätet med benen i luften och bildörren öppen och vi tjöt där ifrån!
Nu ligger det gödsel och jord i min bil som jag undrar vad sanna egentligen ska göra med..
Hur som helst är sommaren påväg och man känner sig så himla nöjd! Solen gör ALLT!! Man har en såndär härlig period när man bara har kul! Man hittar på saker och bara kör livet så som det alltid bör vara.
Bilder ifrån igår:

Rider på Mathilda-Sofias rygg! Fullt koncentrerad på att försöka hålla i ciggen..
Kämpar mig kvar...
Sanna tuggar på mig..... Varför?
Och den bästa! Ser ut som jag försöker bajsa i Sannas mun ärligt talat.. Vet inte vad Sanna hade för sig riktigt....



Hur som helst var dessa fjanterier sjukt roliga !

Så får man en kommentar av någon på facebook. " Är det den här bilden man får upp på wikipedia om man söker fjortisar?"
Känns så löjligt.. Känns som ett försök att vara en översittare! Men misslyckades helt!
Kunde inte låta bli och fråga..
Är det dig man får upp när man söker ful?
Ha en trevlig dag gott folK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0