Egoistiskt sköönt!

Tänker ofta nuförtiden: Fan vad det är skönt att vara ensam, bara ha sig själv att tänka på (Och mina bebisar såklart men dom är inte så krävande). Man kan göra vad man vill när man vill, hur man vill. Man kan slänga saker omkring sig o sedan bestämma själv när man ska plocka upp det. Man kan spendera på bara sig själv!
Som idag, jag köpte shampoo o balsam för 500 kr. Bara en sån sak! Det är underbart. Allt jag gör är bara för mig själv. Jobbar för att jag ska kunna få pengar för jag ska kunna göra saker. jag, jag jag jag! Me love!

Kommentarer
Postat av: Marika

Men du.. kan man inte köpa schampo för 500 annars eller?? hehe

2011-09-09 @ 12:04:18
Postat av: Sofia

Tyst Marika jag försöker stödja mig;D

2011-09-11 @ 23:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0