Sjukvård igen

haha. Jag beställde journaler från Norrtälje sjukhus, jag sa snälla senast den 22 då jag behöver ha med dom till jönköping ( då det inte blev av) Tur det för dom kom den 26.
O jag kan inte hjälpa att bli ännu mer irriterad på den senaste läkarn då som gjorde fler en ett fel när jag läste.
Alla andra papper stod det Allmäntillstånd: God och opåverkad.
På den senaste journalen från den idioten ståd det : Magerlagd.

Som att jag vore sjuk eller? Var du orolig för det kunde du frågat. Och om du inte vart så hög så kanske du hade lagt märke till att jag såg ut så gången innan jag hade tid hos dig med.

Men nu. Bort med ilskan från detta sk sjukhus. Jag var idag på Sophiahemmet hos en riktigt trevlig läkare som faktiskt verkade lyssna ist för att ha bråttom iväg till nästa patient som inte heller skulle bli förstod.
Slutade iaf med att han tyckte en ny operation. Pga MR och pga alla kvarstående men. Allt är bara konstigt med det där knät. Bästa är helt enkelt att gå in och titta. Och tack tack tack.
Och eftersom dom inte har avtal med landstinget eller nått liknande så frågade han om han skulle skicka remiss för operation till norrtälje sjukhus.
Nej.Nej.Nej snälla nej´.
Så det blev en remiss till atroclinic.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0