Uppfattar folk mig rätt eller är jag ute o vandrar i snöyra?

Förstå mina käre läsare, att mina hårda ord är bara ord. Jag är super lugn. Jag skriver ist ner saker så försvinner ilskan. Och jag överdriver på ett skämtsamt sätt. Så som att jag ska plantera bajs på volvobilarna utanför.
Självklart är jag fullt normal och skulle aldrig sprida mitt bajs på gatorna.
Jag skriver detta för jag har upptäckt att människor ibland blir tysta på ett obehagligt sätt när jag pratar. Så ut till alla okända människor. : Jag skojar!;)

Intervjun, jag får svar om 2 veckor så jag vet ingenting. Det var närmare 3000 som sökte, ca 350 fick intervju o ca 150 får jobb. Mina odds är inte super höga men jag hoppas!!!!!:D

Funderar på att slänga fiskpinnen som ligger ensam i stekpannan från igår...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0