Står för mina misstag.

Snark.
Kan berätta en liten historia.
För 5 år sen, jag var alltså 16. Var jag o mina kompisar på fest. Vi var fulla och när vi skulle sova så tyckte någon kille att det var en bra ide att fota oss. Läget var att vi var fulla och personerna där var våra kompisar, vi brydde oss väl inte, det var väl ingen big deal?  Och vi ville väl ha bekräftelse, inte fan vet jag. Dumt misstag o jag har tänkt på det här ibland, fan tänk om det skulle komma ut nångång. Även fast det inte egentligen är världens största grej att någon har sett oss i underkläder ? Det var tanken att dom bilderna skulle spridas.

Så idag kom det ! Då mitt ex berättar att hans kompis sett bilder på mig i underkläder. Dock för as länge sen. Och jag vet ju att det är från denna gång eftersom jag faktiskt bara gjort det en gång. Och först tyckte jag att det var JÄTTE jobbigt. Men sen tänkte jag. Vad fan är det för sjuk kille?
Han har alltså sparat denna bilder i 5 år!!! Det är jätte sjukt, men de sjukaste är att han är nu över 20 och har halvnakna bilder på en full fjortis som är 16 år?! Det är helt sjuuuukt!!!! Vidrigt!!
Och varför är mitt ex kompis intresserad av att se dom bilderna? Det är ju oxå jätte fel!
Så hade någon sett mig på bild i bikini hade man inte brytt sig, även fast det är minst lika lite plagg som underkläder? Så varför är det en sån stor grej?
Men det är klart att det är pinsamt för mig. Jag vill inte att någon ska se mig så, och spec inte mitt ex kompisar .. Hmmmm

Så. Jag kan skriva det offentligt, för alla kan göra misstag, men om det här ska komma ut NU så säger jag hellre själv hur det var än att nån annan ska få en annan bild utav det. Och, jag gjorde ett misstag som jag ångrar men killen har fortf bilderna kvar. Så vem är egentligen normal?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0