Man kan inte stå kvar med ena foten och gå framåt.

Det kan vara bra att inte vrida kroppen och stå kvar med benen. Jag kom i samma sekund på mig själv att det är ofta det jag gör, klantigt nog. Klick krash hörs kanske ofta i knäna då.. Inte konstigt att jag går sönder överallt när jag inte kan kontrollera min egna kropp !
En del går den andra står kvar. Suck..
Det andra knät har börjat gjort ont och knäcker. Blir orolig, men vid mindre undersökning på det gjorde det inte lika ont som det andra så jag är lite lugnare.  Men får ändå panik över att tänk om jag har nån jävla sjukdom och faller isär. Tanken på rullstol fick mig att trampa hårdare på spinningcykeln med höga tankar jag ska ha starka ben så jag slipper rullstol!!!
Slipper åka till Jönköping, ´helt plötsligt hade jag en tid på Sophiahemmet! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0