"Nej du behöver ingen dricka"

Nu laddar man upp med 4 timmars sömn för 10hundrafesten. Är lite smått nervös eftersom man ska ha kolla på allt o alla..
Så koppla jag, tiohundra. Läkare osv.. Som har hjälpt mig SÅ mycket. Eller totalt ignorerat mig.
Men vem har makten nu då? Aa juste vad skulle ni säga om ni kom fram o ska handla dryck i baren och jag säger, Nee du behöver inte dricka. Nee du får ingen.
För det är ju så det vart för mig "Nee det är inge fel på dig du får ingen hjälp"
JUUSTE! JOBBIGT VA?!
Skillnaden är att jag ser alla gäster som människor som vill ha service. Och oavsett så skulle jag inte vara otrevlig eller låta personliga känslor gå ut över nån. Kallas proffisionellt! ;)

Nejdå skojar runt lite! Nu ska vi ha kul! Hörsss 03.30 när jag slutar då haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0