Mycket att göra

Har inte haft mycket tid att sitta här och häcka.
Men nu gav jag ett par minuter mitt i allt, utrustnings span, fysiken 60 sidor.. Kemin var bara 9 så den hann vi klart igår=) Damn intressant fan! Men lite svårt med, när man var med på högstadiets NO ämnen typ 3 ggr....
Har noll grunder alltså.



Typiskt att man blev sjuk idag och sov till kl17 när man behöver göra saker!! Tur att man är ledig imorgon med.. Eller hur ledig? Måste ju faktiskt åka till jobbet ändå och ringa massa samtal osv. Hm just fan nu kom man på att man bör surfa in på menigos hemsida och kolla upp sortimentet till alkoholkylen! Har mkt att beställa och tänkte köpa in lite fireball och göra en super vinter drink ! Sak samma ingen bryr sig om mina arbetssysslor ni har nog med era egna hahaha.

Jag kan inte fatta vad jag står i egentligen. Helt otroligt! Så jävla lycklig !
Men det krävs mycket arbete. Mer än vad det verkar.. puuh. Men om man ska jobba så kan man lika bra jobba hårt!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0