Im standing on the top of the world

Jag är så otroligt lycklig! Fan jag har inte insett vad jag har. Känns som jag står på det högsta berg och ser ut över hela världen och beundrar varje liten sten, och uppskattar varje sekund. Finns bara en sak att säga, du kan göra exakt vad du vill med ditt liv!

Vem är jag?
Jag är 21 år, jag har en egen bostadsrätt, en bil och allt matriellt man behöver.
Jag har två underbara chihuahuor.
Jag är 21 och är redan restaurangansvarig, chef eller kalla det vad ni vill.  Och Inom tid, snart, förhoppningsvis. Startar jag en nattklubb med nytt koncept. Jag har möjligheterna, har bra kontakter som utvecklas hela tiden och jag har börjat.. Och jag trivs på jobbet!
Jag börjar plugga på måndag, för jag ska bli läkare.. Shit! 
Jag "dejtar".. Vart de leder vet man aldrig men det är kul. Det är skönt att man.. Riktigt går vidare iaf. Släpper det gamla, för oavsett känslor behövdes det.

Jag har underbara vänner, verkligen . Jag älskar att förra veckan, så fick jag bara sms helt oväntat från flera som uppskattar att dom har mig.. Att jag är en bra person..
Jag vill ge extra till
Therese Allard som alltid alltid funnits där. Som åker 10 mil bara för att hämta mig i sundsvall tex. Som alltid lyssnar. Som gör allt för en.
Hanna rendling rosén. Så sjukt jävla snäll människa. Har inte känt varandra länge men aa underbar människa helt enkelt.
Alexandra Billing-Löfgren- Så jävla go bara ! Även om vi inte pratar SÅ ofta så gör du mig bara så glad.

Det ni alla har gemensamt är att ni är alltid så jävla glada, och det gör så otroligt mycket! Älskar positiva glada människor! Och ni är det tamefan jämt! Och så otroligt snälla, rakt igenom ! Och ni får mig att känna mig uppskattad och inte att när jag mår dåligt att jag får dåligt samvete för att jag "beklagar mig".
Hoppas ni läser detta så ni förstår hur bra ni är! Och hur bra ni får mig att bli!

För det är oxå en sak.. Jag har blivit den jag vill vara. Jag behöver inte vara avundsjuk på snälla glada människor längre, för det känns som att jag blivit en av dom. Jag är stolt över mig själv, och jag har inte tagit mig dit ensam.

Och jag älskar såklart min knäppa familj med. Samtliga deltagande, även fast ni faktiskt är knäppa allihopa haha. Men det är jag med..
Och jag är glad för folk som tycker om mig även fast jag tydligen är konstig. Det har jag nu accepterat.. Haha

Jag kanske skryter, men jaa då gör jag det. Eller så sprider jag positivitet för man ska inte glömma bort att säga det som är bra här i livet!
 Men alla, varenda människa ska veta. DU kan göra exakt vad du vill, du kan bli vad du vill. Bara du verkligen tar det på allvar och kämpar dig dit!
Peace!


Denna låt passar nu, sjukt härlig. Dock tar det en stund innan den kommer igång!



Kommentarer
Postat av: Therese Allard

Du är en underbar människa, hoppas att du aldrig glömmer bort det, och även om jag är 50 mil ifrån dig mestadels nu:( så finns jag alltid här, och jag vet att du gör detsamma för mig! Du är bäst min bästa vän! :) <3

2011-10-18 @ 11:44:18
URL: http://thereseallard.blogg.se/
Postat av: Sofia

Detsamma hjärtat! Har du skaffat blogg utan min vetenskap?!:O

<3

2011-10-20 @ 14:56:33
Postat av: MATHILDA

SÅ JÄVLA BRA LÅT ASSÅÅÅÅÅ :)

2011-11-10 @ 10:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0