Det är svårare att hålla balansen

Ansvar ger jobb.
Ärligt talat så tror man ju faktiskt att ju högre upp i arbetsvärlden man klättrar, ju mindre behöver man göra. NEJNEJNEJ! Det är sjukt fel. Som idag. Jag har feber, och jag fick åka till jobbet för att kontakta personal o kolla inköp. o att äta middag o kolla på folket för att hitta schyst personal till mega bokningen. (Det var inte så jobbigt) Det var inga jobbiga saker jag skulle göra, men att åka dit...
 Sluta med att jag satt där till halv tio. Inte för jag var tvungen, men jag orkade inte röra mig..
Sen önska jag att en viss person var här och tog hand om mig.. MEN IKKE!
Så nu tänker jag lägga mig i sova i ensamhet o tycka synd om mig själv..

Imorgon blir det matmässa med chefen. Kan ju bli spännande! Dock är jag ju inte morgon pigg direkt... Och dock är jag sjuk. Men vi kör! Vet egentligen inte till hundra vad vi ska göra, feberyran slog ut mitt minne..;)

blabla Sofia babblar sönder om jobb jämt, kan döpa om bloggen till "Sofias arbetsliv!"
Men ja, jag har inget annat liv hahaha. JO på lördag drar jag o Hanna in till stan och vi brukar ju ha små äventyr så aa... Shit vad tråkig jag är. Nu ska jag hänga tvätt hahahahhahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0