ATT jag längtar!!

Nästa fredag då ska jag köpa en underbar varelse! En crested gecko! Så sjukt söta o häftiga! Ser ju ut som en lite drake som ler! Åå vad jag längtar!
Har alltid velat haft en ödla, ända sen jag hade Korven. Korven var nån slags salamander som tog livet av sig genom att lägga sig på stenen o torka ut.. Tragiskt. Men korven kunde man inte riktigt vara social med..
Sen önska jag mig en leguan i många år. Meen det fick jag aldrig. Det var inge populärt hos min familj. Sen när jag flytta så tänkte jag att en leguan o chihuhuahuor tillsammans är nog ingen bra match.

Men nu ska jag iaf köpa en crested gecko som jag blev försälskad i när jag var hemma hos alex och såg deras "Gizmo".
Vad ska min heta.. Antingen nått stenhårt killer namn.Som.. Ja jag vet inte. Eller ett namn som är otroligt opassande, som Mårten. Inte just Mårten kanske men aa liknande.
Dracula kanske. Eftersom den ser ut som en drake.. Hahaha nej jag vettefan alltså. Får se när jag väl har den !

htt


Kommentarer
Postat av: Elin

Hehe va kul! Döp han till krut, Morris eller Kurt? Haha ;)

2011-10-20 @ 23:01:40
URL: http://dynamiit.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hahaha ja nått i den stilen;D

2011-10-21 @ 00:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0