Värsta jävla natten

Här sitter jag och mår dåligt. Antagligen av utmattning, stress mellan jobb oc studier, vänner och familj. Noll ekonomi.
Så sjuk har man blivit. Och jag har för mig att jag blev sjuk innan förra operationen med, så kan ha något med det i det undermedvetna..
Men inte får man en lugn stund för det. Har nämnligen enormt mycket plugg som måste vara klart inom 5 timmar. Har suttit nu i typ 7 timmar och har säkert två timmar kvar. Jag avlider. Har vart påväg att bryta ihop flera gånger för jag orkar bara inte. Får panik, ORKAR INTE JAG SKITER I DEN HÄR JÄVLA SKITEN! Tar en cigg, går tillbaka sätter mig en timme igen, Så börjar det om. Och jag ogillar allt och alla just nu, varenda människa är irriterande. Inte deras fel men jag blir irriterad över att folk pratar med mig och inte förstår och inte kan hjälpa mig (Göra skiten åt mig). Men irritationen släpper mer och mer ju mer jag får gjort..  Ta inte min irritation personligt, ta inte åt er alls för ingen har gjort nått fel. Bara jag som tar på mig för mycket..
Damn nu blöder jag näsblod med..
Så blir jag irriterad över att jag inte har det där: ååå en lugn stund, jag har inget jag behöver göra. Jag är bara i en stund jag trivs. För den känns långt ifrån.

Damn varför kan jag inte bara få Mr Iglesias? Lyssnar på honom nu o blir lite kär!
Även om jag hinner göra klart skiten som jag har gett mig fan på att jag ska, så börjar nya uppgifter imorgon.. Plus jobbet. Okej bara 2 dagar till....
Nu ska jag äta glass och fortsätta plugghelvetet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0