My words are gold, and im not planning to make everybody rich

My words are like gold and im not planning to make everybody rich. Ibland är jag klyftig va;)
Menar att det jag säger är ärligt när jag säger det till dig, jag går inte runt och säger samma saker till alla utan att mena det. Men sen klicka det till i mitt huvud att fel person har tagit åt sig av vackra ord.. Så sluta smickra dig själv söta du.
Okej nu tänkte jag hoppa in i duschen o raka benen för sista gången på jag vet inte när, för det är inte så himla lätt och roligt att göra det med ett ny opererat knä.. Och man får absolut inte raka vid operationsstället ifall man skär sig så jag ska göra detta med hgsta försiktighet! Lycka till! Tack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0