Kind of care

Operationen gick bra tack! Hade ont som satan men nu har man kört soffhäng, morfin och alldeles för mkt onyttigt att äta.. Så Förutom att benet är svullet as hell och att det gör förjävligt ont när pillerna gått ur så är livet inte allt för illa. Denna gång tar jag det luuuugnt iaf!
Vad man ogillar. Jo jag ogillar skarpt när man vet att någon skriver om en utan att säga rakt ut vad den vill ist.
Är det ett sammanträffande när en person börjar uppdatera sin status med make no since grejer som är hatiska mot någon efter en situation? Jag kan iaf inte låta bli att ta åt mig.
Och jag tar illa upp. För jag finner meningarna elaka utan att jag känner att jag gjort nått ont? Men personen tar för givet att jag gjort nått ont.
Snälla sluta skriv massa idiotiska saker, du är så  uppenbar och lättläst, att du bryr dig, fast dina meningar ska peka på att du inte gör det. Sluta skriv en massa skit, och sluta inbilla dig massa saker, för rena sanningen är att jag bryr mig inte så. Jag ser det precis som innan, mina åsikter eller tycke, eller känslor har inte förändrats, och jag varken hatar eller älskar dig. Vill du få fram något så är bollen i dina händer för jag ligger i soffan och rullar tummarna.
Det jag bryr mig om är att det vore bättre att prata med mig istället för att vara dum o arg utan anledning.
Var du tvungen att ändra på sitatuionen för jag tyckte det var bra som det var.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0