Cuz i have a great day!

Känner mig äntligen på sådär riktigt bra humör igen! Sådär som jag känner bara utan anledning! Ibland kan jag känna att det är värt att ha toppar och fall för när det är bra är det alltid SUPERBRA!!

Är bara glad för jag känner att nu, iaf idag, är livet så som jag vill att det ska vara. Känner mig completed och nöjd! Fast man har mycket att göra jämt så njuter jag!

Trots att man sovit 1 timme inatt. Var iväg till jobbet 8.30. Vi drog in till sthlm och gick på Martin Olssons och lite annat nödvändigt. Nu är man hemma 2 timmar emellan passen:)
14 timmar o en timme sömn. Tror jag är övertrött.
Pluggade på resvägarna med. Känns sjukt skönt att få så mycket gjort!

Frågan är vad andra skulle välja? Vara jämn i humöret, och kanske inte känna lika mycket. Eller vara jätte glad/ Nere.
Vore kul att veta vad DU tyckte.

Jag skulle välja som det är. För tror inte alla kan känna den lyckan jag kan känna, bara sådär!
Mig gör det inget att jag skiljer mig från mängden. Jag är nöjd med att vara jag o vara som jag är ändå. Det bör alla känna!

För man märker, av allt för många. Folk går omkring och oroar sig. "Fan kan jag ha dom här kläderna, folk tittar på mig" Osv osv. Hatar när folk håller på så. Det är jobbigt med självömkan och när man ständigt måste bekräfta folk. Menar, visst ska man ge komplimanger till varandra och kunna fråga "Kan jag gå såhär? Hur ser jag ut i håret?" Men inte tänka på det varje jävla sekund. Hur fan ska du då kunna njuta av livet?
 Ren osäkerhet.  fan vad jobbigt det är. Har vart där. Jag tycker inte att jag är perfekt, men vafan acceptera den du är. För det är du, oavsett hur mkt du vill vara någon annan. och självkänsla lyser, det får dig att se bättre ut i andras ögon. Utom att bli narccistisk för det gillar ingen..

JAJJA! Operation på Onsdag. Nervös, för man vet aldrig riktigt vad dom ska göra och hur skadorna egentligen ser ut!


Gillar den här låten, även fast den är helt skum...


Kommentarer
Postat av: Catharina

Skönt att du känner så och du är unik glöm inte de.Håller tummarna för operationen. Älskar dig. Puss och Kram

2011-11-10 @ 12:54:03
Postat av: Alex

Du är fantastisk! Och dina Känslor gör att andra mår bra! Iaf så att jag mår bra! Tack!!!! <3

2011-11-11 @ 18:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0