Ne nu är lyckliga tider över!

Nej nu orkar jag inte längre. Människor är idioter!
Först mitt jävla ben, men orkar inte sitta hemma längre så tänkte att vi skulle gå ut en sväng till Piren bara för att vara social. Ne då blir min mobil stulen,. ÄCKELMÄNNISKOR hatar sånna där människor. Dom kan dö! Så jävla hemska människor !!! Sen när jag väl är på piren, man tänker att folk kanske är lite schyst mot någon som är på kryckor! MEN NEJ! Speciellt jävla äckliga fulla brudar! Äcklga människor. Går in i en med flit, knuffar, tränger, o skrattar för att jag har operererat knät o måste ha kryckor?
Vad fan vill folk med att håna mig?
Seriöst tror någon idiot att det är KUL att ha skit ont, inte kunna gå, att de fan tar 10 min att ta på sig byxor o ALLTING tar skitlång tid. Ha stora blåsor i händerna o inte kunna ha tajta byxor.. Exakt vart är det kul?
Exakt hur skönt tror ni fula tjejer att de är att bli knuffad på så man får ställa ner benet? O av vilken jävla anledning?
Av att jag är snyggare? För att din kille pratade med mig? För att jag inte hade på mig en urringad tröja eller kort klänning för att se bra ut? (sen att jag inte hade så mkt att välje på men ändå) Eller för att jag helt enkelt hade den självkänslan att jag kan gå ut på krogen med kryckor.. Och sen, ska jag behöva sitta hemma eller?
Det är som dom passar på när man är svag o inte kan göra så mycket tillbaka när puttar till en o springer iväg? VAD ÄR PROBLEMET? JÄVLA IDIOTER! Och jag lovar även om ni inte tar företräde för en person med kryckjävlar så kommer ni säkert fram först ändå..

Och jag är trött på att sitta hemma o inte kunna göra något, inte kunna jobba o ha fitt ont. OCH MIN JÄVLA MOBIL. Så kanske vissa människor kan tänka såhär, okej Sofia har lite mycket just nu så kanske inte jag behöver beklaga mig över mina löjliga problem JUST NU.
Nej för att människor är egoistiska.


Okej nu känns det lite bättre=)


Kommentarer
Postat av: Anja

Hej! Har en fråga till dig och skulle vilja nå dig via mail. Om du inte vill lämna ut den i bloggen får du gärna maila mig! Mvh, Anja

2011-06-11 @ 14:01:41
Postat av: Sofia

visst, [email protected]

2011-06-28 @ 22:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0