Hej bloggen!

HEJ BLOGGEN!
-Heeeej Sofia !

Fyfan idag är man trött.. igår jobbade jag dubbelpass. Och insåg.. Jag ska inte jobba särskilt mycket före operationen.. Det funkar helt enkelt inte, jag kan inte gå och halta för arbetets skull.. Jag hatar att sjukanmäla mig, men har man en trasig menisk och ska opereras känns det som en bra anledning när man är servitris och springer galet..
Skulle mina arbetsgivare säga upp mig eller inte låta mig få arbetspass pga det är något väldigt fel...

När jag är bättre ska jag få provjobba i baren på en riktig nattklubb med.. Hur känns det? Det känns underbart!
Jag börjar ledsna lite på servitris yrket faktiskt.. Klart man måste arbeta med de med om man är anställd som bartender, men blir lite mer, lite mer än 1 gång i månaden=)

Fan att de här knät sabba min livsplan.. Jag vill inte vara sjukskriven ! Men min hälsa om något måste gå före pengar... För hälsa är nästan de enda man inte kan köpa för pengar..

Och snart blir de off med rökningen, grattis en ordentlig anledning. Måste vara rökfri 5 dagar innan operation!

Även om jag måste spara pengar till resa.. funderar jag starkt på att köpa en ny dator.. En minilaptop, tills jag har råd att köpa en uppdatering av min, en kopia fast med de nyaste grejerna!
Eller så kan de bli min studentpresent eller? Hahahaha


Kommentarer
Postat av: Mamma

Tufft du får de men bra samtidigt :)

2011-05-19 @ 20:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0