Fett jobbigt men relativt glad;D

Livssituationen är kanske inte helt på topp. Ska opereras om 2 dagar, skit nervös.
Den efterlängtade studenten bör se ut såhär : Rå fin, ordentlig klädsel o helt enkelt : Råfin! Springande ut ur skolan, hoppandes på flaket, dansa hela natten.
Men ser antagligen ut såhär ist : Försök till att vara fin, men möjligvis har en skena på benet som förstör lite av utstyrseln,  hur blir det med skorna då? Möjligtvis hoppar ur skolan på kryckor.. Stå relativt still på flaket. O dansa blir nog inte så mycket av, vem fan vill dansa med någon på kryckor? Och hur dansar man med kryckor.

Del 2. Har så sjukt mycket kvar i skolan för den korta tiden som är kvar.. Arbetar hårt!

Del 3. De sociala livet är inte på topp, känns som vissa människor är knasiga, vissa visar sig vara annat än vad man trott.
männskligheten är som en natthimmel, mesta delen är mörk men de finns ett par stjärnor som lyser upp och gör natthimlen ist underbar! 

Men jag är fan ändå glad alltså.. Det är det som är lycka, hela världen rasar inte pga att något dåligthänder !
Är glad för er skull som också är glada! Alla människor förtjänar lycka! Och om alla var lyckliga skulle fler vara snälla !

Vill ge Tessan extra kred som alltid ställer upp i alla lägen, och ett stort grattis till att hon har hittat en karl hon är så lycklig med!
Och jag är glad för din skull att du äntligen får flytta:)

Nathalie förtjänar också lite kreds som också ställt upp och som kommer och håller mig sällskap i mina dagar här som handikappad ! Är glad att vi förändrats båda två och nu har lärt oss att uppskatta varandra och behandla varandra med respekt! Har saknat dig kompis och jag är glad att vi är vänner igen!=) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0