Schevt knä!

Jag hade en ruffsig kväll så jag vandrar omkring med kryckor..
Det är inge fara, benet bara hoppa till lite så musklerna är lite.... det vet man inte, inte så bra helt enkelt:D Men äsch är lugnt kommer kunna gå om ca vecka!

Dock har det svullnat upp ganska mkt och knäpper.. Kanske borde tagit röntgen ändå..

Förövrigt så lyssnar jag på Shebang och står för att jag faktiskt tycker dom är bra :D Haha
Och Norrtäljes egna lilla band Shotgun Crackers. Ja jag sitter faktiskt och pressar en låt lite "Different city".

Sen kan jag erkänna att jag inte kan sluta snacka med Norrlands "sch" Som "Schinka" "Schärnor" Osv. Det började som ett skämt men börjar komma naturligt.. Måste..Sluta..

Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0