Lıte alanya update

Det er so sjukt rogıvande att tıtta pa vagorna! Har solat o badat.. Sen ner de borja svalna satte jag mıg ensam po stranden efter ett bad, vıd kanten o bara tıttade ut over havet. O bara njot.. tılls de kom en ırrıterande turk o skulle setta sıg brevıd mıg o dırekt klappa mıg po axeln.. DONT TOUCH ME! Jag hoppade ot sıdan men han fatta ju ıngentıng. Jag er ınte her po semester for att blı dın fru.. SCHAS IVEG! Tıll slut forsvann han men do var jag ınte lıka rogıven. Juste att sega mın pappa er herıfron skremmer dom lıte so nesta gong nogon frogar vart jag er ıfron seger jag TURKIET!

Sen har jag ett nytt djur.. Er en hund! En los hund.. Den er faktıskt ınte ecklıg. kanske egs av nogon ınte vet jag, det er ıaf en valp! Den sprınger dırekt tıll mıg ner den ser mıg, redan forsta gongen! It loves me!

Sen har jag sett ecklıga katter pıppa, det er ınte okej!! Inte vıd poolen!! snusk!!

Annar er det suuuper! Ses snart!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Om man bortser från den irriterande turken så lät de ju underbart! Ses när du kommer hem igen!

2011-03-11 @ 23:00:18
URL: http://nem0.blogg.se/
Postat av: Sofia

Haha ja men precis! Japp är hemma nu så bara höra av dig:D

2011-03-15 @ 17:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0