Ice ice babe

Jajjamän! Igår var man med skolan i stan, var på matvarufabriken på vinprovning.
Sedan var vi på icebar, häftigt som fan.. En tjej stod o hacka ut champange glas som skulle till victoria och daniel, hade lust o peta på dom och sen fnissa åt tanken att Prinsessan dricker där mina baciller är! Mohahha

Iaf, världens godaste glas att dricka ur.. Iiiiiiis!

Sen kom jag på en liten truddelutt när vi stod o vänta på att komma in.. Tittade på fiskar och sjöng.
"Jag är en liten mört, simmar bland tropiska fiskar! Ingen vet att jag är helt vanlig, när jag simmar bland tropiska fiskar!" Den är bättre när jag sjunger den.. Okej..?

LEdig idag då! Borstar tänderna och ska till läkaren med nackskadan idag! 2 år senare...
Sen blir det stor städning!!!

Juste glömde min plånbok på bussen.. Så nu har jag inget bankomatkort.. Inte första gången direkt.. Tur att de var den lilla plånkan med bara bankomat kort.. Och vipkortet på solstället hahaha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0