Hej och välkommen Igen!

Marika påminde mig om att jag faktiskt har en blogg..
Och jag kände mig behövande av den när jag kom på hur liten där här kommunen är! Skit i det nu för det ska jag lägga mig o skratta åt under täcket sen...

Såhär är det, Alla är värda lita mycket. Ja det är dom. Men inte för alla, jag personligen bryr mig inte lika mycket om randoms som mina nära, självklart! Och jag tror alla människor är värda, o de är värda någon eller något. Men man är bara värd de man behandlar bra! Så är det! Om någon behandlar mig dåligt är den inte värd mig, men den kan vara bra för någon annan o därför värdig för den..
Samma sak med matriella saker..
Det är inte min sak att värdera allt för alla.. Men jag värderar det som jag har.
Och dom som gör bort sig riktigt hårt, värderar jag inte alls, inte ens till de dåliga utan tilltalar faktiskt människor som skadat mig för "Sånt där", "Det där" . För när de nått botten är det inte ens värda ett namn för mig, en blick eller ett andetag som gör att jag uttalar eller värderar dom .. Som "Hon" eller "Han" .
Kalla mig diva, det är jag inte. Finns bara ingen anledning för MIG att tycka något, sen är de säkert jätte värda för någon annan.. Ja ni fattar.. Kanske..

Jag ska göra en tattuering för att påminna mig själv tänkte jag. Men har inte bestämt vilken fras jag tänkt välja..

"Dont care when theres nothing to care about"
"Dont care if its not worth caring for"
"Dont care if theres nothing to care about"

Hata inte, bry dig inte.. Döda tanken med tanken...Poff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0