Gränser min vän

Ibland får man nog fan nog!
Jag är trött på att folk tror dom kan säga vad som helst till en, i hur långa perioder som helst..
Såhär är det:
Det finns en viss person med en extremt dålig attityd i min klass, inte bara mot mig utan mot alla. Denna person verkar tycka att det är okej att kalla folk fitta, hora osv utan egentlig anledning.
Jag har stått ut med att varje gång man säger ifrån är man något av dessa..
Så idag fick man som så många gånger rassistiska påhopp.. Och lyssna, det är ALLTID av utlänningarna själva, men tro inte att någon säger ifrån för dom är ju trots allt inte vita!
Men idag efter rasistiskt påhopp bytte jag bord, vilket till svar fick jag "fittcp" tillbaks..
-Vad är ditt problem fitt cp?
-Ursäkta?
-fråga varför du flytta bord?
-Nej vad var de sista du sa?
-Fittcp
-Vad sa du?
-Fittcp
- Okej...
vänder mig om och häller vatten över killen o vandrar därifrån...

Man tar inte till våld för det är fel.. Men man måste nångång på något sätt visa att det räcker..
Kanske jag gjorde fel, kanske det var rätt åt han.. Men det blev iaf tyst efter det...


Kommentarer
Postat av: Marika

Toppenbäst!=))

2011-03-18 @ 11:47:51
Postat av: Alexandra

Bra gjort!!!!

2011-03-20 @ 14:02:28
Postat av: Bra att markera

2011-03-22 @ 14:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0