Effektiv!

Det är otroligt hur mycket man kan hinna med ibland!
Har man mycket att göra, hinner  man konstigt nog MER...
Igår var jag ledig, gjorde inte ett SKIT! inte ens diskade.. Medans idag:

Gick upp 8 (Dock försov jag mig faktiskt) Kan ha somnat vid två.. 6timmars sömn!
Ut med hundarna o sprang iväg till jobbet, tack som fan att man för en gångs skull somnat med smink så slapp man sminka sig (Händer aldrig annars!)
8.35 anlände på jobbet. Jobba som fan till 13.15. Anlände hem ca 13.25.
gick ut med hundarna.
Hängde tvätt och stoppa i ny maskin.
Hann prata ett längre samtal med Syster
Nu om tio min drar jag iväg till nästa jobb till ca 18.
Sen blir det middagsbjudning hos Alexandra!

Kommer säkert vara helt död när man kommer hem, men just nu är jag på topp speed!!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Att du orkar och jag tycker du är duktig alltid med allt vad du gör.....kramar

2011-03-23 @ 20:45:16
Postat av: Sofia

Tack det där behöver man höra ibland! Kram

2011-03-25 @ 11:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0