Vad mitt försäkringsbolag inte vet..

Undra om mitt försäkringsbolag egentligen vet vilket djur dom försäkrat? Sofia otursfågeln klantarslet Bergh.  Vet dom hur jag kan kosta?

Jag gör alldeles för ofta illa mig..
En månad sen operera jag knät.
Jag har troligtvis en spricka i tån efter slagit i en sten på stranden i Alanya förra veckan.
Och idag.
Sofia Skulle gå ner i motorrummet på båten, en liiiiten skitsmal trapp. Jag hittade inte lampan så jag tänkte, äsch de går nog bra.. Skulle bära ner en korg.. Vid sista trappstegen faller jag såklart. Ramlar rätt ner i ett hål med benet. Skreek till, för jag trodde seriöst att jag hade brutit benet, inte för att de gjorde ont, utan för jag hamna med de i ett smalt hål.
Karro kommer springande, tänder lampan (Som fanns!) kollar ner o srer mig ligga där på golvet...
GICK DE BRA?
tittar upp..
Jag sitter fast...

HAHHAA. Okej jag kom loss men själva grejen är ju  så typisk mig! Som tur är slapp jag ambulans och gips och klarade mig med ett skrapsår på armen o ett blåmärke på benet! Ist för sjukhus blev det ett gott skratt:D

Idag spökade det inte....!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken himla tur att du inte skada ditt onda ben

2011-06-30 @ 09:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0