Kalla mig kräsen diva.

Ne ingen kan stå upp till mina krav, ingen duger. Nej det är väl så på herr-fronten men jag är för ung för att jaga och angagera mig.

Det är så killarna ser de tydligen, att de inte duger för mig, har hört det så. Men frågan är, en jag en kräsen diva eller tycker jag bara man förtjänar att leva med någon bra?
Om man inte kan vara en schyst person, en snäll trogen rolig person nej då duger man inte åt min kärlek. Varför skulle jag tycka om någon som är sämre än mig själv?
Ja jag är hård på orden, eller så är jag bara rak o ärlig.
iof har jag inte haft tillräckligt höga krav eftersom jag alltid dejtar fel killar.

Detta inlägg kan jag även tillägna min käre syster som oxå förstå att alla är värda det bästa, och de bästa är olika för alla men man är värd att bli behandlad bra för annars skiter de ändå sig i slutet=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0