Vilsen tjej-HEJ!- Fylle inlägg..nr 3 tror jag..

Woho Okej, denna dag måste beskrivas men jag plockar ut de roligaste delarna (enligt mig) Damn vad datorn är suddig... Fy dig

På dagen fanns inte mycket roligt att berätta om, utom en sak som var rätt kul citerarar
Jag- Fan alltid när man ska ha personal kläder är det alltid förstort.
Läraren- Ja men fia du är ju så himla liten! Hur stor var du när du föddes? Som en spermie?
hahahaha lät ganska kul..

Sen okej, men gratis dricka o extra cash i fickan drog jag till Elle, som vi vidare drog till G, som vi vidare drog till DG- där bossen kände min pappa, det är ganska coolt.. För inte många känner  min pappa.. inte här iaf, så därför är det kul.. På  nått sätt.. Jag är konstig
Impuls innan jag gick ut var att jag klippte sönder ett par leggings, gjorde smile gubbar osv, sen hade jag rosa leggings under, Rå soft...

Sen iaf gick vi till Teatern, där börja man onyktra på sig.. Jag hittade en lampa på golvet, som jag dansa med.. I munnen.. Donno..

Förutom att stå som en liten ravare längst upp längst fram och dansa som en tok o värre än de andra typiskt mig..
Så helt plötsligt ger jag ett random en jätte kram ! Kul att se dig! Tänkte hitta på nått roligare att säga men jag var inte snabb nog så det fick räcka..
Ja, o då kom vi på en kram lek.. Ja man krama helt enkelt främmande människor.  Kram på stan liksom!
trevligt..

Ehm.. Juste sren skulle jag gå hem för så kul var det egentligen itne ..ANtar jag..
Och det här! JAG GICK HEM.. 2,5 km!!! fan jag tar ju alltid taxi, är säkrast så!
Livrädd var jag för det var en dude som gick snett bakom mig huuuuuur länge som helst. och hur rädd är m,an inte av sig som tjej? Jo jätte rädd--
Lyssnade hela tiden hans fotsteg som kom närmare o närmarte-. Tänkte : kommer du nära sparka jag kulorna av dig karljävel...
Sen när han var riktigt nära vände jag mig om och såg att det var en minderårig... OKej sofia det är lugnt

Jaha Aaaa idag har man vart en sån där knäppis.. Så tänker man, när man är olika hela tiden. är man en udda med udda stil, eller är man en pryd med en pryd stil? totalt olika.. Men enda matchande.. Stämmer det?
Ne nu klär jag luta mig bakåt och somna med jacka o allt på. sovgott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0