Folkets hat är bara tragiskt

Förjävligt hur människor är mot varandra. Jag har inset att man ska behandla varandra bra. Men för det hindrar det inte andra. Jag vill citera ur ett sms jag fick av någon jag brydde mig om väldigt mycket..

"Haha innan du träffa mig var du en självmordsbenägen jävel.
Du är en jävla servitris och kommer antagligen aldrig komma längre, 5 jävla år på gymnasiet, blir förvånad om du överhuvudtaget får ett slutbetyg! Saknar socialkompitens jag borde insett för länge sen att du inte var mer än ett jävla bottenskrap. inte en jävel bryr sig om dig"

Kortade ner en del..  Jag skriver det här för jag är inte den som ska skämmas, men det gör man lätt. O jag tycker det här är så sjukt hemskt. O jag hoppas när andra läser det, att dom fattar att fan vakna upp o behandla folk med respekt ist.
Tänkte lägga lite kommentarer om hur illa jag tar vid....

1. So what servitis? Jag gör något jag gillar och jag gör det inte föralltid.. Jag har 3 jävla jobb samtidigt som jag går gymnasiet. Kom inte o säg att jag inte är grym?

2. Självmordsbenägen.. Jaha så när folk har haft en period det mådde dåligt pga omständigheterna ska man mobba dom för det? Det är kul att folk vill dö? Kanske sånna som du gör att folk inte klarar av att leva med sin omgivning?
Jag står för att jag mått dåligt det är fan inte nått att skämmas över om man är stark nog. Hm ne jag är sjukt starkt o jag mår galet bra. Dessutom friskare än många, o tydligen friskare än... Dig?:o

3. Ja 5 år på gymnasiet.. Kanske för jag inte var nöjd med mitt val av linje, är det fel att byta? Skulle jag gått ut sam hade jag ändå fått plugga. O jag har redan ett slutbetyg, ett jävligt snyggt slutbetyg med !

4. Saknar socialkompitens.. Aha så när jag säger att jag vill ut i världen och lära känna nya människor så menar jag egentligen att jag vill sitta inlåst framför en dator.. Som vem? ;)
Saknar socialkompitens.. Det där var det roligaste av allt...

5. Bottenskrap? Det var mitt ord ju.. O du knyckte det som en ficktjuv o lös mig med det i ansiktet. Snälla, där har jag inte vart på år. Jag ligger i min båt på ytan just nu o sånna fiskar som du slänger jag tillbaks i sjön


Jag gillar bara att hänga ut folk. För är du en idiot mot mig, stå för det o låt alla höra =)
Jag är öppen med mitt liv för jag har inte nått att skämmas för=)
Jag är helt enkelt nöjd. Och du försöker för hårt
Tillägnar denna låt:


Kommentarer
Postat av: Catharina

Bra Sofia och skulle du inte ha social kompetens så skulle du heller inte få jobb och det har du.

Älskar dig

2011-01-09 @ 12:21:07
Postat av: Sofia

Nej jag kan bara skratta åt det där alltså..

2011-01-10 @ 15:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0