Männskliga spel...

Varje individ verkar tycka att deras sätt är RÄTT.
Jag forskar i det männskliga beteendet har jag kommit på..

En person gör en handling, och den andra uppfattar det beroende på hur den vill se det.
Som ex, en person dissar någon känslomässigt , ex på koppling: Ja den gör så för den inte vill bli sårad.
Allt beroende på ett spel, man ska inte vara för på osv, att man ska ungefär fresta varandra..
Därför kan inte människorna sen ta en på orden.

Jag hatar sånt där, jag lägger korten på borden o säger såhär tänker jag o såhär känner jag. O tammefan ändå så ska folk få en annan uppfattning.. Jag fattar inte?

Jag vill inte ha ett förhållande - Hon vill ha ett förhållande, hon är kär i mig hon säger bara så.
Jag vill vara seriös- Hon vill att vi ska hålla på med andra.
Jag orkar inte höra- Hon vill höra
Jag orkar inte bråka- Hon vill bråka
Du kan säga exakt vad du vill till mig för att få det att kännas bättre så kan vi sluta bråka sen- Hon kan inte höra vad jag känner.

VARFÖR ??

De skiljer sig extremt från vad som bör vara o hur jag själv gör. Därför kan jag inte förstå. O jag är en sån här idiot som vill förstå allt, o vill att andra oxå ska förstå. Att man ska förstå varandra?

Jag måste avsluta med en smile, för jag har hört att jag verkar så himla arg o depremerad. Fast det är jag inte, då skulle jag säga det. Jag tänker bara en hel del.. På allt konstigt..

Så.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0