Jag säljer ut mig.. Typ

Sådär ja! Nu har min lilla verksamhet lagt i sin första växel! Jo jag skickar nämnligen ut ett litet mail till olika företag om en liten affärs idé!
Har storslagna idéer! Men, min lilla verksamhet kräver dock RÄTT krogar. De måste ha potential. Fan kan inte stava, men alla vet vad jag menar.

Har man inget spec liv, ingen hobby eller nått annat för sig kan man lika bra satsa allt på "kärriären" Och tjäna pengar.. Just nu lägger jag all energi på skola och framtid/kärriär. Hm.. Det lät inte så fel nu när jag såg det på skrift.. Vad fan gör man annars i 20års åldern? going 21+ som jag sa till Monica..

Kommentarer
Postat av: Catharina

Tuff och framåt med ideer.....de e rätt tjejen :)

2011-01-11 @ 20:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0