Jag är bortskämd

Jag har sån himla tur. Man ska uppskatta det man har, o det är nästan att man skäms för är bortskämd!

Jag har en lägenhet, jag fick en bostadsrätt när jag var 18..
Jag har en bil, en fin bil! Ingen skrothög!
Jag har en hund, den vackraste i världen, min underbara!
Jag har en ekonomi...

Jag har det obeskrivligt bra på det sättet, bättre än dom flesta i min ålder i guess..

Och förutom det matriella ( Nu är inte Chili materiell men hon fick räknas där med)

Jag har den bästa hunden (Hon måste nämnas igen, fick dåligt samvete!!)
Jag har underbar familj, trots allt haha, jag älskar er ni har alla en stark personlighet..
Jag har jobb, jag har flera jobb, o jag har redan en kärriärsplan som satt igång. O Jag älskar att jobba.
Jag har mina underbara vänner, Ni är dom bästa.
Jag har ett liv, jag har en framtid.

Jag önskar jag kunde göra något för er för att visa hur mycket jag uppskattar er. O allt annat jag har
Ni kan tyvär just nu bara få detta inlägg och mig=D Men jag tror det duger eftersom ni redan finns=)
Jag är lyckligt lottad o hur bitter jag än kan verka så är jag galet nöjd!

Tack till  alla medverkande höhö


Kommentarer
Postat av: Marika

Mycket fint skrivet min underbara syster!

2011-01-08 @ 17:10:57
Postat av: Mamma

Du är så go

2011-01-09 @ 12:16:11
Postat av: Sofia

<3

2011-01-10 @ 15:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0