Gott nytt år-Seperations ångest

Jaha ´2011. Började ju bra... Med att man blev arg på sitt ex och hans vänner. Patetiskt..
Man vet att man själv var argare pga alkoholen. Men dom har bara sitt vardagliga beteende och det gör det hela tragiskt..
Beteer sig som ** Och sen springer till vakten och försöker få ut mig, bara för att. Killar som är sårade av tjejer som hatar alla tjejer pga det och vill att alla deras polare ska känna likadant. Det är sånna killar som sedan blir sånna här... Players. Är du då bättre än ditt ex? Typiskt kill-syndrom.
Ska du nu bli likadan? Okej.. Lyckad framtid

Man kan be om ursäkt för de man gjort. Inte för någon annans skull än min egen. För att jag vet vad dåligt uppförande betyder. Och vad var det jag hörde? Att jag satt högt på nånting nånting. = Att jag tycker att jag är bättre.. Ja mitt beteende om att be om ursäkt för mina fel medans andra inte kan. Det gör väl mig bättre?
Mognare åtminstonde..

Okej nånting bra nånting bra.. Det var ändå kul, men det är det dåliga man kommer ihåg när man vaknar..

Kommentarer
Postat av: Catharina

Håller med dig tjejen

Kram

2011-01-01 @ 17:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0