Gå mot det bättre lilla du!

Jag har kommit på.. Jag har inga bra vanor.. Men jag har en lista med dåliga. Så jag tänkte helt enkelt sluta med dåliga vanor under detta år, att sluta med dåliga vanor är en bra vana!!

Dåliga vanor:

*Rökning- Mycket mycket dålig vana, du ska bort denna månad..
* Dricker för ofta - Måste skaffa mig nått annat att göra på helgerna..
* Hakar upp mig på gamla saker
* Stressar för ingenting
*Är jävligt lat
*Beroende av att spendera pengar


Sisådär, det är inte bara EN sak.. 

Mitt mål är att lägga rökar pengarna på träning ist vilket skulle göra att rökning o lathet försvinner iaf..
Lycka till Sofia!


Kommentarer
Postat av: Catharina

Så klok du är men det är alltid lättare att tala om det som är dåligt än det som är bra och jag är säker och vet att du har goda "vanor" också

2011-01-06 @ 16:10:43
Postat av: Marika

Fast jag vet en vana som du e grymt god med! Och det är att vara en god o omtänksam moster!=))

2011-01-06 @ 16:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0