Det tråkiga arbetet för det roliga ska finnas

Ursch... Sitter här igen, vid datorn o "pluggar" företagande.
Jag fick nyss höra att mitt drömställe håller på att konka.. Så jag skrev ett mail till fastighetsägaren och frågade vilka jag skulle kontakta för denna lokal. Well, är detta ställe till salu så kan jag inte låta chanserna gå förbi. Men fan jag behöver lite hjälp, för det är så sjukt mycket som jag behöver för att starta företag..
O nu har jag börjat på en affärside (Eftersom den jag skrev förut har mystiskt försvunnit) Och den var jag inte ens klar med..

Jag har för mycket i tankarna för att sätta varje del på papper, allt bara snurrar runt.
Pratade med min käre syster. Hoppas hon har lust att hjälpa mig.. Vet inte vem som kan det annars.
Pappa är inte insatt i kroglivet direkt, dock är han företagare..
Försökte prata med både Pappa o Syster Marika men båda var lite upptagna.

Jag fattar själv att det inte är bara starta ett företag, men dock har dummare människor än mig själv lyckats..
Buhu jag är ung. So? Man måste ju starta någon gång. Jag har ideer på hur allt ska lösa sig, det är bara svårt att förklara det för andra. Iaf flytande. Om någon ställde frågor hade det vart lättare..

Det här är way mycket svårare än att göra det i skolan på projekt och företagande. Dock är det egentligen samma sak, så varför är det så svårt att skriva en jävla ide nu för?!?!

Kommentarer
Postat av: Marika

Tyckte nog att du var mest upptagen.Har inte tid o skriva den åt dej men du är välkommen hit så kan jag hjälpa dej med uträkningar o sånt.

2011-01-21 @ 08:39:19
Postat av: Catharina

Jag vet att du kommer att göra det här till slut och du har alla förutsättningar

Kramar

2011-01-22 @ 13:16:00
Postat av: Sofia

Ja skolan ju sen har jag flyttat massa saker osv:) Men tack masken!

2011-01-22 @ 14:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0