i En annan värld

Tänk en värld där det inte fanns bråk, irritation eller hat. Varför ska man bråka? Varför kan man inte bara diskutera? Prata? Säga vad man tycker utan problem.. Har ni någonsin vaknat upp och känt; Här är jag, Godmorgon. Kollat dig i spegeln och tänkt, ingen tycker om mig, hela världen är emot mig, även personen som tittar tillbaka i spegeln? Riktigt där har jag inte vart, lät bara så poetiskt.. Därimot känns det som att det alltid finns diskutioner med någon i luften. Det är inte det att jag vill ha det så. Utan jag får bara ut saker fel och sen spelar det ingen roll hur mycket jag ber om ursäkt. Sen så ska jag nog inte bara skylla på mig själv. Jag stöter på allt för många konstiga människor. Varför beblandar jag mig med dom? Jag sätter nog mig själv i dåliga situationer.. Hur om helst Är sista dagen som sjukskriven. Egentligen inte men jag väljer det så för jag kan inte ligga hemma föralltid, även om jag hade velat det just nu. Så nu ska jag ta vara på det och inte röra mig ifrån soffan. Sätta på ett par avsnitt av "the listener" Som förövrigt är en riktigt bra serie ! Iof har jag bara sett 2 avsnitt=) Sleep tight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0