gräset är grönare på andra sidan

Jag skriver, för jag är arg. Sen blir jag lugnare, suddar ut allt igen för att ingen ska se en kvinnas ilska. Blablablabla. Juste, tänker bara berätta för allmänheten att jag numera har konventerat till kvinnofolket! I tycke! Ja jag har bestämt mig att prova på lebb livet. Men jag har nog kräsnare smak där. Du får inte se ut eller betee dig som en kille för då skulle jag stannat på den sidan för jag är ju egentligen större fan av killars kön så att säga. Men jag har valt kvinnorna nu pga att ni kanske inte är så jobbiga . Slipper torka spillt piss vid toasitsen. Partnen är nu inte så extremt klämmig eftersom den faktiskt har egna bröst att rycka i.. Partnen vågar gå ut med min hund. Makt begäret bör vara borta.. Är inte massa jävla hår överallt- Man behöver inte frukta att personen ska ha rygghår (För det har jag aldrig sett en tjej ha?) Man kan prata känslor ! Framförallt det! Men ja, jag har ju lite jätte mkt krav här. Ehm. Du ska ha egna jävla pengar. Du ska helst vara i Sofia size så kan vi låna kläder av varandra. Ingen blond halv albino. Nej brunett. Snygg. Alltså jävligt snygg. Eftersom det inte r min naturliga läggning så måste man vara topp! ehm. äsch nått sånt Och fungerar inte det här är jag asexuell.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Du är underbar!!!

2011-12-13 @ 20:20:32
Postat av: Monica

Vad har hänt för att du ska konvertera??

2011-12-14 @ 11:43:31
Postat av: Sofia

Bara såå jäääävla trött på killar. Helt sjukt, de dom behöver allihopa är en morsa

2011-12-15 @ 19:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0