Du är som en sjukdom, ingen vill ha dig men vissa drabbas ändå

Om en person, en sk vuxen männska sitter och skriver påhittade och elaka saker om ens familj på sin facebook status, har man inte då rätt att säga ifrån? Jo det har man faktiskt. Och jag blir förbannad som alla andra normala människor oxå skulle bli. Och jag sa helt enkelt fast mer detaljerat att personen som inte är särskilt bra har ingen rätt att yttra sig om mer värda människor. Men då istället får jag tillbaka ett mail som inleddes med "Jag vet mer om dig en vad du tror" Och då undrar jag. Vad har det med saken och göra? Och jaha? Om du vill forska i mitt liv så skiter väl jag i det. Sen kan faktiskt ingen i Hallstavik påstå sig veta något aktuellt om mig. för jag pratar inte med personer där. Så troligtvis är det något jag själv inte vet. Men good for u. Och avslutades med ett "Hör inte av dig till oss igen, du är mindre värd än vatten i våra ögon" 1. Har jag dragit in någon annan än personen? Nej, så vaddå vi? Men i hallstavik kan man inte vara ensam om en åsikt. 2. Brukar jag prata med er? Inte dom senaste åren. Och jag har absolut inte tänkt att komma förbi på en fika. 3. Tror ni att jag tror att jag är värd något för er när jag inte BRYR MIG! Jag bryr mig inte om jag inte är värd något, jag bryr mig inte om vad ni tycker eller vet och jag vill inte att ni ska bry er. Jag bryr mig bara om att ingen sitter o skriver sån skit om min familj. Så jävla typiskt den där rasen. Men sådana människor, av rasen. Man är glad att dom leer i sin värld, sin bubbla så slipper resterande människor bli smittade.

Kommentarer
Postat av: Marika

Arbetslöshet, lågt IQ, inavel... vad kan man förvänta sig..

PUSS

2011-12-03 @ 10:00:54
Postat av: Catharina

En som har 2 celler som är osams varför bry sig om den samhällsparasiten. Djurmisshandeln träffade väl en öm punkt.

Kram

2011-12-04 @ 18:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0