Ni tror att jag ser, men jag blundar

Bara kom på, de händer så mycket saker runt om en som man inte ens märker. Där går en person, vad händer i dens liv? Den har kanske den bästa stunden i sitt liv medans man är alldeles för inne i sitt eget.. Eller att folk har tankar om en. Kan jag vandra runt i någons huvud..?
Man vill ha alla svar men ändå vill man inte veta.
Bara vissa saker. En sak är jävligt säker, i helgen känner jag på mig kommer bli ett whitelight moment. Varför? Ja för att jag vill det.
Vad är ett whitelight moment för dig?

Helt plötsligt känns det som jag fick en hjärna tillbaka och inte längre kör på automatik. Jävla massa frågor som kommer upp i huvudet. Dock känns det som mitt hjärta stannat. Springer runt som en iskall zombie som försöker känna efter men känner ingenting..  Tror det är för jag fokuserar bara på automatiken, har inte tid att känna. Men det börjar nog slå snart igen när man slappnar av och någonting mer än jobb händer..:)

Och MR visade att mitt knä fortf inte är helt.. Skönt, låter dumt, men skönt för så fort de syns på bild så tror helt plötsligt folk på en. Skönt för då kan man göra nått åt det.. Dock känns det inte särskilt skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0