Skador o ofestligt

Vill gå ut på skumparty, inte direkt varje dag de händer och börjar kännas lite sista chansen innan man blir gammal.. Tror ni någon vill gå ut idag? Ne antingen kan dom inte eller så orkar dom inte.. FYFAN
Enda chansen att gå ut på ett tag med, vart lugn en månad.. Räcker..

27.. Fick tid för MR till knät, kände efter och tänkte ne jag tror det kommer bli bra. Sen har man tränat lite o direkt blir det missfärgat/Svullet/Smärta. Har ändå kommit upp i högkostnad så kan lika bra kolla upp det.. Va fan kan de vara haha?
Har en känsla av att en muskel kan ha släppt lite /Brustit ja nått liknande, Annars äre väl korsbandet som rykt..

Och nacken: Har ont som ett djur idag. Varje gång jag tar ett steg är det som någon slår en i bakhuvudet. Ja men även detta har jag äntligen fått tid hos Ortopeden, om typ 2 månader.. Men har jag stått ut i 2 år kan jag nog vänta 2 månader..
Ärligt talat så fattar nog inte folk det här med nacken.. Hur det är att de varje dag känns om man tar vid 2 punkter, att varje gång man tränar eller arbetar eller rör armarna mer än vanligt har man som nackspärr dagen efter. Eller hur det är att troligtvis aldrig mer kunna ha 100% rörförmåga som förut, snabba vändningar tex..
Eller huvudvärk var tredje dag.

Men man ska inte gnälla för de gör inte saken bättre.. Men bara för man aldrig säger något så tror inte personer de kan göra ont.. Och enligt läkaren jag var hos så är det troligtvis kroniskt..
Buhuuu


Men jag är nog lite av en olycksfågel när de kommer till skador..

Kommentarer
Postat av: Mamma

Skönt att du äntligen kommer iväg och den där sista meningen håller jag med om till 1000....Kram

2011-04-24 @ 10:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0