Utmärkt

Hungrig-Saknar-Bakis
Måste
Göras i ordning-äta-göras i ordning

Jag vill ha en personlig stylist! Gu vad skönt, Sminka mig, klä mig, mata mig gärna med..

Kommunalt? Det är inte okej.
Jag fick sitta brevid en främling, det tog en jävla tid, fick springa till bussen, sen frågan? När ett säte blir ledigt, skajag flytta mig? Ska jag sitta kvar? Det snurra runt i typ 15 min när vi äntligen var framme.. Då fick man vänta på bussen till Grind i 40 jävla minuter med.. guuu vad jag gillar bussar...

Juste, på busstationen stöte jag på mitt ex med, lagom obekvämt.. O dessutom mitt andra ex ringde mig mitt i natten? Vad händer..
Ne nu går jag snart å träffar mitt senaste ex, som är numera min pojkvän igen... Livet är som vanligt när man är kär ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0