Hej hopp GUMMI..... Plopp?

Wassawassa. Jag är totalt överenergisk !!
Skola 9-15, servering och matte..
AHA jag är gryyym i matte bara så ni vet! Lärare Lars, tisdag: Sofia ska du verkligen göra gul bok, inte grön?
(Detta för jag knappt har vart med på matten, varför? För jag vet att jag är matte smart och överskattar min förmåga genom att inte gå = Korkat!) Nej du gubbe jag ska visa dig..
Idag: dubbel röd= Svårast..
Jag till Lars, ska man göra såhär såhär så här?(Pekar och förklarar)
Lars- Ja, blabla snackar lite, aa så det är alltså 0-5
Jag- Nej, det är 2,5-5 annars blir triangeln platt!! ( Snack om defvärden)
Lars var envis.. Men jag stod på mig.. VEM HADE RÄTT?! IN YOUR FACE!!! hahaha. Vaddå grön bok? Vad är det för kränkning?!!?
Han insåg under denna lektion min smarthet.. Det erkände han.. Och avslutade denna med: Ja du kommer ju klara VG, men det duger ju inte för dig? Jag märker ju att du verkligen kan!

Host host.. Ja det är därför jag inte brukar vara på lektionerna.. Fast det sa jag ju absolut inte.. Se det är klart som fan man överskattar sin förmåga när man är Aaaaawe-wait for it- some! AWESOME!
Okej jag är rå nöjd!
Men alla tror att jag är korkad, fast det är jag inte, det är bara en schyst fasad!!

Iaf, sen han jag vara hemma i 5 min innan jag skulle iväg att jobba.. Jobba 15,50-19.40 tyyp.. Sen drog dirrr till Elle och hjälpte henne med smörgåstårta..

OCh när jag är såhär effektiv och upptagen är jag extremt... Effektiv!! o jag blir galet speedad:D
Me like stress:D

Plopp plopp hej!

Kommentarer
Postat av: Marika

Puss va du är duktig min lilla korvsyster!!=))

2010-10-22 @ 09:50:05
Postat av: Mamma

Har alltid vetat att du e smart :)

2010-10-23 @ 09:01:53
Postat av: Sofia

Jag vet;D

2010-10-23 @ 18:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0