Folk säger att man inte kan låta bli att bry sig?

Varför får folk panik av något slag när man slutar bry sig? Eller aldrig brytt sig och fortsätter med det?
Detta är ett otroligt fenomen!

Sen är det ett flertal som säger att man inte kan sluta bry sig?
Fast jag säger emot, alla kanske inte kan sluta bry sig, men jag kan, och jag vet andra som kan. För man kommer till en gräns när man ba puuuuh jag orkar inte, och då orkar man inte tänka, man orkar inte känna. Och utan tankar och känslor kan man inte bry sig!

Sen finns det folk som försöker tvinga en att bry sig. Som jag blev attackerad på facebook av en galning som babblar om saker jag inte ens fattar.
Om man hör skitsnack, får man inte ställa den som sa det mot väggen då? "Varför säger du så?" Spelar roll om det är offentligt, personen i sig hade ju redan gjort det offentligt genom att sprida ett rykte..
Nej men iaf, då blir man attackerad på facebook och mobilen..
Hm.. Jaja jag bryr mig inte. JOOOO det gör du visste.. Nej, hejdå.. Joooo !!
Kan man bry sig om det? "Markera som läst"..

ALLA HAR EN GRÄNSJÄVEL:D
Och när man kommer till sin gräns så kaaan man inte bry sig.. Men kanske folks gränser sitter lite olika.



Counting all the assholes in the room.. Well im def not alone. You're a liar, You're a cheater, you're a fool, well thats just like me ouhoo..
Mr perfect dont exist my lite friend;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0