Är huvudet dumt får kroppen lida..?

Önskar att ett enkelt förlåt skulle räcka när man betett sig som en idiot mot flera 2 dagar irad.
Förlåt Elle för att jag kastade löv på dig, o fick dig att skämmas när jag var elak i telefinen..
Förlåt William att jag kallade dig dumma saker och sket i vad du tyckte..
Förlåt han som Elle prata med i telefon, som jag mobbade och hotade:S
Förlåt Taxi chaffören för att jag kasta påsen på dig

Jag skäms och jag ångrar mitt beteende.. Förlåt.


Dock fick jag höra att ett telefonsamtal var ganska roligt..

Jag- Oj förlåt att jag kasta spypåsen på dig, det var inte meningen..( DEN VAR TOM!!)
Nån minut senare:
Vafan bankomatjävel, varför står det Windows på skärmen?!?!?!!  O ge tillbaka mitt kortjävel!!!
Jaa det står windows på skärmen, med startknapp och alltihop, man skulle ju fan kunna spela harpan här!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0